Ik ben een flexibel inzetbaar freelancer die verschillende departementen in een bedrijf administratief kan ondersteunen en die hierbij onmiddellijk productief is.

info@twprojects.be

0476/45.30.85

Breendonk (Puurs)

WIE BEN IK?

PATRICE WEYMANS

Ervaren adminstratieve duizendpoot, gestart in 2015 als administratief freelancer.

Mijn doel

Administratie en organisatie van Ondernemers en KMO’s ondersteunen en tegelijkertijd optimaliseren zodat zij zich volledig kunnen concentreren op de kernactiviteit(en) van hun business en op de verdere ontwikkeling van hun bedrijf, wat uiteindelijk zal resulteren in een vergroting van hun omzet.

Diploma

Bachelor Office Management (A1 Secretariaat Moderne Talen)
O.L.Vr. van de Ham Hogeschool in Mechelen

Taal- en computer kennis

Moedertaal: Nederlands. Gevorderde kennis van het Engels en goede kennis van Frans/Duits. Noties van Italiaans.

Gevorderde kennis van computer systemen: Excel, Word, Outlook, Salesforce, Superoffice, Freelance/Powerpoint/Harvard Graphics, Isabel en SDWorx loonadministratiesysteem

Professionele loopbaan

Sinds JUL 2015-nu: Administratief Freelancer
Sinds JAN 2008-nu: Medezaakvoerder TW Projects bvba
NOV 2014 – JAN 2015: IBO contract als Community Manager in de media
SEP 2000 – JAN 2014 Amerikaanse multinational voor Database & Integratie Software Oplossingen als:

  • Office Manager & Persoonlijke Assistente van General Manager/Financial controller EMEAA & Personeelshoofd/Marketing Directeur/Sales Team
OKT 1989 – JAN 2000 Europees Coördinatie Centrum van een Amerikaans Chemical Specialties bedrijf als:
  • Office Manager/Car Fleet Manager Belgium/Facility Manager/SAP Implementation Team Member 1998 tot 2000
  • Directie Assistente (1989 – 1998) van VP Finance Europa, VP Audit WW, Financiële Controller, Directeur Finance & Tax, Directeur Finance & Administration, Audit Manager en President Hintco):